Przesyłki dostarczane są w godzinach pracy kurierów i listonoszy (8-16). Nie mamy wpływu na godzinę dostarczenia przesyłki. Jeśli w tych godzinach nikogo nie ma w domu sugerujemy podać adres dostawy do miejsca pracy. Zmiana adresu dostawy możliwa jest przed wysyłką zamówienia. Nie ma możliwości zmiany adresu dostawy dla przesyłek będących już w drodze do klienta.

Jak przebiega doręczenie jeśli wybierzesz usługę Poczty Polskiej?

Wybierając formę przesyłki Poczta Polska proszę brać pod uwagę, że niestety listonosz nie zawsze skutecznie pozostawia awizo. Jeżeli Państwa przesyłka nie dotarła w ciągu 2-3 dni od momentu otrzymania e-mail'a o wysyłce zalecamy udanie się do najbliższej placówki pocztowej lub kontakt z naszym sklepem

Jak przebiega doręczenie jeśli wybierzesz usługę Paczkomaty 24/7?

Po doręczeniu przesyłki do paczkomatu firma InPost wysyła mailem lub na podany przez Ciebie numer telefonu komórkowego, informacje o możliwości odbioru przesyłki wraz z instrukcją, ze wskazaniem paczkomatu, w którym możesz podjąć paczkę.

W przypadku, gdy masz problem z odbiorem paczki, będzie ona na Ciebie czekała w paczkomacie przez 3 dni kalendarzowe. Jeżeli po 48 godzinach przesyłka nie zostanie odebrana firma InPost przypomni wiadomością SMS o konieczności odebrania paczki. Później nieodebrana przesyłka zostaje przeniesiona do najbliższego oddziału InPost gdzie będzie czekać na Ciebie kolejne 10 dni kalendarzowych. Po tym okresie czasu przesyłka zostanie odesłana do naszego sklepu. Wyczerpujące informacje odnośnie tego jak działa innowacyjna usługa Paczkomaty oraz jak dokładnie przebiega proces odbioru przesyłki znajdują się na stronie http://www.bieliznadlarodziny.pl/Paczkomaty

Jak przebiega doręczenie jeśli wybierzesz usługę kuriera GLS?

Odnośnie kuriera GLS obowiązują dwie próby doręczenia. W przypadku dwukrotnej nieobecności adresata przesyłki awizowane można odebrać w najbliższym terminalu GLS. Dodatkowo dla wygody naszych klientów w cenie doręczenia zawarta jest usługa Informacja Przed Doręczeniem (PDI).

Na czym polega usługa kuriera GLS Informacja przed doręczeniem (PDI)?

Usługa Informacja przed doręczeniem (PDI) zapewnia wcześniejszy proaktywny kontakt z odbiorcą przesyłki, jeszcze przed jej dostarczeniem przez kuriera. Tuż po nadaniu przesyłki do odbiorcy wysyłany jest SMS z informacją o jej planowanym dostarczeniu. SMS zawiera także użyteczne dla odbiorcy informacje, np. o wysokości kwoty pobrania. Ponowny kontakt ma miejsce w dniu dostawy. Kurier GLS kontaktuje się z odbiorcą i ustala porę doręczenia przesyłki. Wtedy też, bez dodatkowych formalności, odbiorca może wskazać inny adres niż ten, podany na liście przewozowym. Gdy doręczenie pod zmieniony adres będzie realizowane przez kurierów z tego samego terminala, nie jest naliczana dodatkowa opłata.

Dostawa kurierska w konkretnie określonym przedziale czasowym (godzinowym) jest usługą dodatkowo płatną (kilkadziesiąt zł). W przeciwnym razie kurierzy rozwożą przesyłki zgodnie z zaplanowaną w danym dniu trasą dostaw. Można próbować umówić się z kurierem na porę w jakiej ma nastąpić dostawa, jednak gwoli ścisłości zależy to od dobrej woli kuriera i nie jest jego obowiązkiem zapewnić dostawę na konkretny przedział czasowy o ile nie została wykupiona wyżej wspomniana usługa dostawy na określoną godzinę.


Ile wynosi czas dostawy?

Czas oczekiwania na przesyłkę = czas kompletowania przesyłki + czas jej dostarczenia.
Zarówno czas realizacji zamówienia, jak i czas dostawy, podajemy, licząc tylko dni robocze.

1. Na czas, po którym przesyłka trafi do rąk klienta, składa się czas potrzebny nam na jej skompletowanie (dostępność produktu) i czas potrzebny poczcie lub kurierowi na jej dostarczenie. Dostępność ogólna produktu podana jest przy każdym produkcie (nad ceną), dodatkowo przy dodawaniu produktu do koszyka podana jest dostępność szczegółowa na liście rozmiarów,  przypisana dla każdego rozmiaru z osobna. Ponieważ towary w naszym sklepie różnią się od siebie pod względem tego, jak szybko jesteśmy w stanie przygotować je do wysłania, czas kompletowania całego zamówienia szacować należy na podstawie tego, jak długo może zająć nam przygotowanie produktu, na który trzeba czekać najdłużej.
2. Zamówienie płatne przy odbiorze za pobraniem jest przyjęte do realizacji w chwili otrzymania potwierdzenia zamówienia (drogą telefoniczną lub mailową). Nie wysyłamy niepotwierdzonych zamówień płatnych przy odbiorze za pobraniem.
3. Zamówienie płatne kartą lub szybkim przelewem jest przyjęte do realizacji w chwili, gdy szybki przelew lub karta zostanie zautoryzowana online przez serwis Dotpay.pl.
4. Zamówienie płatne zwykłym przelewem jest przyjęte do realizacji w chwili, gdy środki dotrą na nasze konto bankowe.

O zaksięgowaniu wpłaty oraz o wysyłce informujemy mailem. Znajdziesz w nim także numer nadania przesyłki. Jeśli nie dojdzie ona do Ciebie w ciągu 2-3 dni roboczych - skontaktuj się z nami poprzez adres e-mail biuro@bieliznadlarodziny.pl lub zadzwoń na numer naszej firmy +48 605 725 275

Jakie są możliwości zapłaty za towar?

Akceptujemy płatności za pobraniem

Zapłaty dokonujesz u kuriera, który dostarczy Ci przesyłkę pod wskazany przez Ciebie adres. Wymagane jest posiadanie odpowiedniej kwoty w gotówce - bez zapłaty kurier nie wyda Ci zamówionej przesyłki. W przypadku nieobecności adresata kurier ponowi próbę doręczenia, jeśli dwie próby doręczenia okażą się bezskuteczne kurier zostawi awizo, które umożliwi adresatowi odebranie przesyłki i zapłacenie za nią w najbliższym terminalu GLS.

Akceptujemy płatności przelewem

Zapłaty dokonujesz przed rozpoczęciem realizacji zamówienia, na Nasze konto bankowe. Towar zostanie wysłany do Ciebie dopiero po jego opłaceniu.

Nasz nr konta:
57 1560 0013 2080 4649 7000 0003
GABRAN Marcin Stefański
98-220 Zduńska Wola, Osmolińska 6/3
*NIP: 829-139-08-65

Akceptujemy płatności poprzez serwis Dotpay.pl

 

W imieniu naszej firmy obsługą płatności elektronicznych zajmuje się serwis bezpiecznych płatności online Dotpay.pl, który występuje jako pobierający opłatę (np. na wyciągu bankowym lub rejestrze transakcji dokonanych kartą).

Zapłaty dokonujesz przed rozpoczęciem realizacji zamówienia, za pomocą serwisu Dotpay.pl. Serwis Dotpay.pl umożliwia dokonanie płatności za pomocą karty kredytowej lub szybkiego przelewu z wybranych polskich banków. Towar zostanie wysłany do Ciebie dopiero po jego opłaceniu.
Dokonanie płatności online poprzez serwis Dotpay.pl jest całkowicie bezpłatne, nie są pobierane od naszych klientów żadne opłaty lub prowizje z tego tytułu.