Przesyłki dostarczane są w godzinach pracy kurierów i listonoszy (8-16). Nie mamy wpływu na godzinę dostarczenia przesyłki. Jeśli w tych godzinach nikogo nie ma w domu sugerujemy podać adres dostawy do miejsca pracy. Zmiana adresu dostawy możliwa jest przed wysyłką zamówienia. Nie ma możliwości zmiany adresu dostawy dla przesyłek będących już w drodze do klienta.
Jak przebiega doręczenie jeśli wybierzesz usługę Poczty Polskiej?
Wybierając formę przesyłki Poczta Polska proszę brać pod uwagę, że niestety listonosz nie zawsze skutecznie pozostawia awizo. Jeżeli Państwa przesyłka nie dotarła w ciągu 2-3 dni od momentu otrzymania e-mail'a o wysyłce zalecamy udanie się do najbliższej placówki pocztowej lub kontakt z naszym sklepem
Jak przebiega doręczenie jeśli wybierzesz usługę Paczkomaty 24/7?
Po doręczeniu przesyłki do paczkomatu firma InPost wysyła mailem lub na podany przez Ciebie numer telefonu komórkowego, informacje o możliwości odbioru przesyłki wraz z instrukcją, ze wskazaniem paczkomatu, w którym możesz podjąć paczkę.
W przypadku, gdy masz problem z odbiorem paczki, będzie ona na Ciebie czekała w paczkomacie przez 3 dni kalendarzowe. Jeżeli po 48 godzinach przesyłka nie zostanie odebrana firma InPost przypomni wiadomością SMS o konieczności odebrania paczki. Później nieodebrana przesyłka zostaje przeniesiona do najbliższego oddziału InPost gdzie będzie czekać na Ciebie kolejne 10 dni kalendarzowych. Po tym okresie czasu przesyłka zostanie odesłana do naszego sklepu. Wyczerpujące informacje odnośnie tego jak działa innowacyjna usługa Paczkomaty oraz jak dokładnie przebiega proces odbioru przesyłki znajdują się na stronie http://www.bieliznadlarodziny.pl/Paczkomaty
Jak przebiega doręczenie jeśli wybierzesz usługę kuriera GLS?
Odnośnie kuriera GLS obowiązują dwie próby doręczenia. W przypadku dwukrotnej nieobecności adresata przesyłki awizowane można odebrać w najbliższym terminalu GLS. Dodatkowo dla wygody naszych klientów w cenie doręczenia zawarta jest usługa Informacja Przed Doręczeniem (PDI).
Na czym polega usługa kuriera GLS Informacja przed doręczeniem (PDI)?
Usługa Informacja przed doręczeniem (PDI) zapewnia wcześniejszy proaktywny kontakt z odbiorcą przesyłki, jeszcze przed jej dostarczeniem przez kuriera. Tuż po nadaniu przesyłki do odbiorcy wysyłany jest SMS z informacją o jej planowanym dostarczeniu. SMS zawiera także użyteczne dla odbiorcy informacje, np. o wysokości kwoty pobrania. Ponowny kontakt ma miejsce w dniu dostawy. Kurier GLS kontaktuje się z odbiorcą i ustala porę doręczenia przesyłki. Wtedy też, bez dodatkowych formalności, odbiorca może wskazać inny adres niż ten, podany na liście przewozowym. Gdy doręczenie pod zmieniony adres będzie realizowane przez kurierów z tego samego terminala, nie jest naliczana dodatkowa opłata.
Dostawa kurierska w konkretnie określonym przedziale czasowym (godzinowym) jest usługą dodatkowo płatną (kilkadziesiąt zł). W przeciwnym razie kurierzy rozwożą przesyłki zgodnie z zaplanowaną w danym dniu trasą dostaw. Można próbować umówić się z kurierem na porę w jakiej ma nastąpić dostawa, jednak gwoli ścisłości zależy to od dobrej woli kuriera i nie jest jego obowiązkiem zapewnić dostawę na konkretny przedział czasowy o ile nie została wykupiona wyżej wspomniana usługa dostawy na określoną godzinę.
Ile wynosi czas dostawy?
Czas oczekiwania na przesyłkę = czas kompletowania przesyłki + czas jej dostarczenia.
Zarówno czas realizacji zamówienia, jak i czas dostawy, podajemy, licząc tylko dni robocze.
Akceptujemy płatności poprzez serwis Dotpay.pl
W imieniu naszej firmy obsługą płatności elektronicznych zajmuje się serwis bezpiecznych płatności online Dotpay.pl, który występuje jako pobierający opłatę (np. na wyciągu bankowym lub rejestrze transakcji dokonanych kartą).